reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Julia Janikova

Julia Janikova

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

chvila

Julia Janikova

chvila

Ako dazd pada na tvar mesta, ako slzami zmacana nevesta, tak i ja citim smutok v dusi, ktora moju samotu tusi. Neviem, jak dlho potrva ta chvila, ked donuti ma daka sila, prebrat sa zo zleho sna, A ja dostanem opat chut, spoznat teplo tvojich ruk.

  • 19. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 237x
  • 0
ja

Julia Janikova

ja

Sama v prazdnom byte, Steny hole, vsetko skryte. Chyba teplo tvojho tela. Chcem tak vela?

  • 13. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 338x
  • 1
sen

Julia Janikova

sen

Vo snoch ta stale vidim, predstavujem si jasne tvoju tvar, zdas sa mi tam celkom iny, jasny, cisty, bez zabran. Nie si mojim hrdinom, Ani princom z rozpravok, Odid teda z mojich snov, Dopraj pokoj mojim dnom. Nepatris mi, ja to viem, Ber so sebou aj svoj tien!

  • 13. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 265x
  • 0
sloboda :)

Julia Janikova

sloboda :)

Usmievava slnecinca, Jemne sa dotkla mojho lica. Nohy od rosy zmacane, Kracaju si po trave Na perach chut malin, V zilach volnost blazna. S vetrom vo vlasoch, Prezivamm s uzasom, Na kridlach volnosti Ten pocit radosti.

  • 8. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 297x
  • 0
bez teba

Julia Janikova

bez teba

  • 8. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 354x
  • 0
reklama
PAPRIKOVE GULE ALEBO KUSOK NOSTALGIE ZA DOMOVOM

Julia Janikova

PAPRIKOVE GULE ALEBO KUSOK NOSTALGIE ZA DOMOVOM

Clovek by neveril, co vsetko je dokaze urobit , ak sa ocitne v nudzi. Poznate staru otrepanu frazu-nikdy nehovor nikdy. Nuz a dosiel na psa mraz.

  • 25. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 338x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu